keskiviikko 13. tammikuuta 2016

Cannes Lions Parhaat


1. Dump Ways to Die 2013 Toimisto: McCann Melbourne Asiakas: Metro trains

Minussa tämä video herätti sellaisia tunteita että on tyhmiä tapoja kuolla ja täysin odottamatta.
Kiinnostuin tästä sen takia koska olen pelannut tätä peliä aikasemmin niin se herätti mielenkiinnon.
Huomion herätyksen keino on oudot kuolemat ja taustamusiikki

2. Meet the superhumans 2013 Toimisto: OGILVY & MATHER AMSTERDAM Asiakas: FUNERAL INSURANCE COMPANY DELA

Se herätti sellaisia tunteita että vaikka olisi rampa ihminen niin se ei estä harrastamasta urheilua.
Kiinnostuksen herätti se että video kertoo rampoista ihmisistä ja että he harrastavat urheilua ihan samalla tavalla kuin normaalitkin.
Huomion herätyksen keino on musiikki ja rampaurheilijat


3. The Beauty Inside 2013 Toimisto: PEREIRA & O'DELL San Francisco Asiakas: Intel & Toshiba

Video herätti enimmälteen surullisia tunteita, koska siinä kerrotaan kahden ihmisen mahdottomasta suhteesta.

Kiinnostuksen herätti se että miten kaksi tietokone yritystä teki rakkaus videon mainosmielessä.
Huomion herätyksen keino on surullinen rakkaustarina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti