torstai 29. lokakuuta 2015

Markkinointisuunnitelma

Markkinointisuunnitelmani koskee OCCANO U 28 RACE R621 S15 polkupyörää.
1. Markkinoinnin tavoite on nostaa polkupyörän myyntiä 15% 30.12.2015 mennessä.
2. Kohderyhmä on kaikki urheilijat ja varsinkin sellaiset, jotka pyöräilevät paljon ja haluavat kovimman          kuntotason harjoittelun.
3. Saavutan tavoitteet mainostamalla tuotetta ja hyvällä tarjouksella.
a. Asiakas joka tykkää pyöräillä ja haluaa samalla kovimman kuntotason harjoittelun niin tässä on heille sopiva pyörä ja joka on pitkäkestoinen niin ei tarvitse heti olla ostamassa uutta pyörää.
b. Myyntivalttina on alhainen hinta ja hyvä laatu. Kilpailijat eivät tarjoa samaa pyörää yhtä edulliseen hintaan.

4. Markkinoin netissä ja lehdessä. Kanavat ovat esim ilta-sanomien urheilu osiolla ja yrityksen Facebook sivulla. Lehdessä on sivulla mainospalsta.
kanavat
1.Verkkolehti
2.Facebook
3.Sanomalehti
Asiakkaat tavoittaa näillä kanavilla, koska urheilusta kiinnostuneet selaavat verkkolehdissä urheilupalstaa ja suurin osa ihmistä on liittynyt Facebookkiin, joten siellä saa myös paljon mainontaa ja ihan perus sanomalehdellä tavoittaa myös ne, jotka eivät käy netissä niin useasti.

5. Haluan ihmisten ajattelevan yrityksestä niin että heille tulee mielikuva urheilukaupasta, jolla on edulliset hinnat ja kestävät laatutuotteet. Palvelu on kaupassa hyvää ja kohteliasta, että asiakkaalle tulee hyvä mieli kun käy siellä ja hänelle tulee himo tulla käymään uudestaan.

6. Yritykseni identiteetti on: Nykyaikainen,iloinen,tunnollinen ja avoin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti