Houkuttele uusia asiakkaita
Google AdWordsin avulla voit ohjata uusia vierailijoita verkkosivustollesi, lisätä verkkomyyntiä ja puhelinyhteydenottoja tai saada asiakkaat palaamaan ostoksille.
Tavoita oikeat ihmiset oikeaan aikaan
Ihmiset löytävät yrityksesi Googlessa juuri silloin, kun he hakevat tarjoamiasi tuotteita tai palveluita.
Mainosta paikallisesti tai maailmanlaajuisesti
Kohdista mainoksesi asiakkaille tietyissä maissa, tietyillä alueilla, tietyissä kaupungeissa tai tietyllä etäisyydellä yrityksestäsi tai myymälästäsi.
Avainsana optimointi
Avainsana on tiedonhaussa ja indeksoinnissa käytetty viittaus tietokokonaisuuteen. Teknisesti avainsana on merkkijono, johon liittyy linkki tai muu osoitin siihen kohteeseen, johon se viittaa. Avainsanoja käytetään erilaisissa hakemistoissa ja kortistoissa, nykyisin myös tietokannoissa. Käyttäjälle avainsanat näkyvät esimerkiksi hakukoneissa ja muissa tietolähteiden hakemistoissa.
Jos yritys toimii vain tietyllä paikkakunnalla niin kannattaa laittaa avainsanaan se paikkakunta jossa pyörittää sitä yritystä.
Käytä 25 avainsanaa viikon ja sen jälkeen tarkista että mitkä avainsanat on toiminu ja mitkä ja ei ja ne mitkä ei toimi niin vaihda ne toisiin.
Mainos ohjeet
- Mainoksissa pitää olla avainsanat
- Niiden pitää olla houkuttelevia
- Niiden pitää kertoa tarpeeksi tuotteesta
- Pitää kehottaa asiakasta tilaamaan/ostamaan tuote
- Pitää kertoa tuotteen hyödyistä ja siitä että asiakas saa vastinetta rahoilleen
- Muista huolellinen suunnittelu
Pitää muistaa AIDA Mainoksessa:
1. Attention
2. Interest
3. Desire
4. Action
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti