sunnuntai 4. tammikuuta 2015

Myymälän vaikutelma, omat mielipiteet.

Joonas Nivalainen
Savon ammatti- ja aikuisopisto

Myymälän vaikutelma. Mihin kiinnitän huomiota myymälässä

  1. Ulkonäköön ja liikkeessä myyjiin.
  2. Pukeutumiseen, puheeseen ja palveluun
  3. Se on hyvä, että kaikilla myyjillä on samanlainen pukeutuminen, siten esim myyjän tunnistaminen on helpompaa.
  4. Asiakaspalvelu,sitten myös kaikki pienet seikat, kuten valaistus ja lämpötila.
  5. Tilojen lämpötila,valaistus, mainosten äänen lujuus ja asiakaspalvelu.
  6. Esim jouluna on jotain joulukoristeita ja soi joulumusiikkia.
  7. Jotain peruspenkkejä esim tai pöytiä joissa asiakkaat voivat esim viettää aikaa.
  8. Hintojen pitää olla helposti löydettävissä ja oikean tuotteen kohdalla.
  9. Hyvissä opaskylteissä on esim sijoitettu kassojen sijainti tai asiakaspalvelupiste ja ne tulisi sijoittaa lähelle ulkoovea, jotta asiakashuomaisi sen.
  10. Televisioissa näkyy myymälän mainoksia ja seinillä ja katosta roikkuu mainoksia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti